Alles over ons

Op deze pagina geven we een korte uitleg over hoe de vier pijlers van TheMiddleman.nl tot stand zijn gekomen wat de verbanden zijn en wat onze drijfveer is.
Ons sociale aspect en waar we in geloven.

De vier pijlers van TheMiddleman.nl

Projectmanagement, MKB onlinestrategie, Personal Branding en PC support, hetgeen hun verbind is automatisering. Ook dat het gaat om mensen en structurele aanpak.
Er komen oplossingen en men leert er van voor de toekomst. De basis is creativiteit en het out of the box denken maar binnen de lijnen opereren.
Het verschil willen maken, zakelijk met een menselijke aanpak. De klant staat centraal en zal geholpen worden op eigen kracht suc6vol te zijn.

Het verschil

Het verschil dat we willen maken is het zoeken naar oplossingen die voordelig uitpakken door de Keep It Simple methode toe te passen. Gericht naar het eindresultaat zonder toeters of bellen. Hoe meer U zelf doet, hoe minder U hoeft te betalen. Wij geven de ondersteuning waar het nodig is en zorgen voor kennisoverdracht als dit gewenst is.
We gaan voor de stabiele lange termijn samenwerking.

Het sociaal aspect

Naast het feit dat er brood op de plank moet komen is er ook het sociaal aspect en de daarbij behorende uitdaging. Wij vinden social media fassinerend en LinkedIn is voor ons het platform waar we onze uitdaging in hebben gevonden. Er zijn 2 “doelgroepen” die wij een hart onder de riem willen steken en willen ze helpen zich te profileren op LinkedIn. Ze zijn daar slecht vertegenwoordigd en wij denken dat er voor hun mogelijkheden liggen om zich te profileren in hun zoektocht naar de volgende stap in hun carriere.

Het gaat om de jongeren die andere kwaliteiten hebben ontwikkeld en door niet in de boeken te kijken, een andere start moeten maken op de arbeidsmarkt en de 50+’ers die na jaren hard gewerkt te hebben al dan niet overtallig zijn geraakt en die overdosis aan praktijk ervaring hebben, maar helaas niet de zo (overgewaardeerde) diploma’s
Wij helpen hun graag het beste uit zich zelf naar boven te halen om zo te laten zien wat ze in huis hebben, waardoor die anders denkende recruiter gericht voor hun kan zoeken.